Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής.
Πιστωτικές, Χρεωστικές ή Προπληρωμένες Κάρτες
Παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας σας:
- μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover
- με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass
Για την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας μεταφέρεστε στο ασφαλές σύστημα της τράπεζας Alpha και μετά την επιτυχή πληρωμή επιστρέφετε ξανά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Η κατάθεση μπορεί να γίνει σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
Τράπεζα Πειραιώς
ΙΒΑΝ: GR4101720540005054085874358
Δικαιούχος: Πιέρρος Βασίλειος
Alpha Bank
ΙΒΑΝ: GR3301401450145002002012619
Δικαιούχος: Πιέρρος Βασίλειος
Eurobank
ΙΒΑΝ: GR6702600060000410201025505
Δικαιούχος: Πιέρρος Βασίλειος
Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο welcome@pierros.gr ή ενημερώστε μας τηλεφωνικώς στο 2106002661.
Μόλις ταυτοποιήσουμε την εξόφλησή σας, θα σας αποστείλουμε άμεσα την παραγγελία σας.
Αντικαταβολή
Παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας σας με αντικαταβολή κατά την παράδοση στο χώρο σας.
Για τις παραγγελίες που έχουν σαν επιλεγμένο τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, υπάρχει πιθανότητα να προηγηθεί τηλεφωνική επιβεβαίωση.
Αποστολή
Έξοδα Αποστολής
Για όλες τις OnLine παραγγελίες παρακαλούμε ελέγξτε εδώ τον πίνακα χρεώσεων για την κάθε περιοχή.
Τρόποι Αποστολής
Η αποστολή λουλουδιών της επιχείρησης γίνεται με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα.
Οι παραδόσεις γίνονται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και επιβεβαίωσης με τον παραλήπτη για την παραλαβή. Σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη επικοινωνούμε με τον αποστολέα για περαιτέρω πληροφορίες.
Τα προϊόντα μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με την εποχή και τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν κάποια λουλούδια ή έχει εξαντληθεί το χρώμα του λουλουδιού που επιλέξατε, τότε θα αντικατασταθεί με παρόμοιο είδος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αν η συγκεκριμένη αλλαγή διαφοροποιεί σημαντικά την εικόνα του προϊόντος που παραγγείλατε, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να ζητήσει την συγκατάθεσή σας για τη διεκπεραίωση της παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν δεχθεί να παραλάβει τα λουλούδια του δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Ωστόσο μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί σας, να την παραδώσουμε σε νέα διεύθυνση – χρεώνοντας επιπλέον μεταφορικά εφόσον χρειάζεται.
Σε περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει παρά την τηλεφωνική συνεννόηση που πάντα προηγείται για την ώρα παράδοσης, η παραγγελία επιστρέφει στο κατάστημά μας. Ενημερώνεστε τηλεφωνικά και είτε παραλαμβάνετε οι ίδιοι το προϊόν από την έδρα μας, ή η παραγγελία σας αποστέλλεται εκ νέου (κατόπιν νέας συνεννόησης με τον παραλήπτη) και χρεώνεστε τα επιπρόσθετα έξοδα αποστολής που προκύπτουν.